2013. január 10., csütörtök

Új szappanok

Megérkezett a szappanszeletelőm, és végre felvághattam a december végén és január elején készített szappanjaimat. (Mondtam már, hogy mennyivel szebb képeket tudtam készíteni a szeptemberben ellopott fényképezőgépemmel?)

Ez a sikeresnek mondható eukaliptuszos-mákos új kiadása - úgy gondoltam, hogy ha már amúgy is masszírozós a mák miatt, akkor miért ne legyen még hullámos is:


Ez pedig a gyümölcskenyér-szappan nevet kapta:


Jellegzetessége, hogy régebbi kecsketejes szappanokat használtam fel a díszítéshez (a kis kockákhoz), az alapmassza pedig tehéntejes, vagyis ez egy lágyabb, jobban szeletelhető, kicsit "zsírosabb" tejes szappan. Az illata is kuriózum, mivel azt hittem, hogy még rajta van a kubeba-illós üveg tetején a csepegtető, de nem volt, így a meglóduló üvegből majdnem fél üvegnyi illóolaj belefolyt. :) Ennek köszönhető szappanokhoz mérten szokatlanul erős citrusos illata. Nagyon kellemes. :)

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, ez megint a beleharapós kategória, amit csak fokoz az a szó, hogy tehéntejes! :)

    VálaszTörlés