2013. január 6., vasárnap

Parfümözés 2. és szemfesték lemosó

Elkészítettem a krém és az alkoholos változat mellett a harmadik parfüm-fajtát is, az olajosat. (A képen a kis üvegben.) Az állaga nekem jobban bejön, mint a krémparfümé, mert jobban felszívódik és nem maszatol később. A jövőben leginkább ezt és az alkoholost fogom elkészíteni. Az illata döntően egzotikus virágos, mivel végre megjöttek az ünnepek között rendelt illóolajaim.

A másik öröm, ami ért, hogy végre kifogyott a bolti szemfesték-lemosóm, és rögtön fel is töltöttem a dobozát házival: kb. 1/3-2/3 arányban olíva olaj és rózsavíz. Használat előtt fel kell rázni. Tetszik az állaga, és jól is működik. Nem tudom, mennyire lesz tartós, mert nem raktam bele tartósítószert, de a dobozt azért kiöblítettem alkohollal, hogy pusztuljanak a bacik. Az olíva elvileg elég jól eláll, a rózsavíz pedig bolti, úgyhogy úgy sejtem, tartósítva van.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése